#1 Home Improvement Retailer

Internet # 301379290

Model # 3332128S.020

Store SKU # 1002429666

Store SO SKU # 1004947807

Reliant 2-Piece 1.28 GPF Single Flush Round Toilet with Slow Close Seat in White

$14900
Apply Now
Pay $124.00 after $25 OFF your total qualifying purchase upon opening a new card. info
Apply for a Home Depot Consumer Card
  • Slow close seat included with purchase
  • Optimal flush performance: 20% less water than standard toilets
  • Round toilet bowl fits great in smaller bathrooms
  • View More Details
Store
0 in stock
caret

Product Details

The American Standard Reliant complete toilet features water savings and performance at a great value. The 1.28 Gal. flush uses 20% less water compared to a 1.6 GPF toilet. The toilet also features a slow close, color-matched seat. The simple transitional design looks great in any bathroom.
caret

Specifications

caret

Questions & Answers

156Questions
caret
Q:I would like this toilet in bone -not whte
by|Oct 2, 2023
0 Answer
Answer This Question
caret
Q:Is the seat wood or plastic
by|Sep 28, 2023
1 Answer
Answer This Question

A:  Hello, Thank you for reaching out to American Standard. This seat is not made of wood, it is made of durable easy-clean polypropylene. If you have any other questions, please contact us at 1-855-815-0004 and an American Standard Consumer Connection Advisor will be happy to assist you. We are available Monday - Friday between 8AM - 7PM ET. Sincerely, Your American Standard Consumer Connection Team

by|Sep 28, 2023
    caret
    Q:What is the depth, from the finish wall to the front base of the toilet sitting on the floor?
    by|Sep 20, 2023
    0 Answer
    Answer This Question
    caret
    Q:Toilet randomly runs on and off for a few seconds, only installed about 3 months ago
    by|Sep 15, 2023
    1 Answer
    Answer This Question

    A:  Hello Carl, Thank you for your recent inquiry with The Home Depot. A toilet that cuts on and off by itself, or runs intermittently, has a problem that plumbers call a "phantom flush." The cause is a very slow leak from the tank into the bowl. This problem is almost certainly caused by a bad flapper or flapper seat. We appreciate your business and look forward to serving you in the future.

    by|Sep 27, 2023
      Showing 1-4 of 156
      caret

      Customer Reviews

      4.4 out of 5
      (1,380)
      • 4.4
        out of 1,380 reviews
      • 77% recommend this product
      Filter by:
      Showing 1-10 of 1,380 reviews
      Not White
      I ordered this online and had a contractor pick it up and install it. Assuming white means white, I was taken aback when I got home and saw a beige toilet in my bathroom. The receipt says it's white. The box says it's white. But it's not white. Now, I'm stuck with a toilet that is not what I wanted. Dear American Standard, white is the absence of color. White is not beige. Beige is beige. As you can see from the photo, my vanity top is white. My garbage can is white. Your toilet is not white.
      by
        Easy to install
        I am 52 years old and never installed a toilet before. My flange was good (the white circle attached to the cement floor in your home). From there it was just installing the wax ring and bolting it down. It came with everything in the box except the 12” water line from the wall to the toilet. I only needed a Phillips screw driver No leaks on first install.
        by
        Response from AmericanStandardSep 28, 2023
        Hello C2957739636,
        Thank you for reaching out to American Standard. We’re very pleased to hear that you’re enjoying your new Reliant! This model comes with a two year parts warranty, a one year seat warranty, and a limited lifetime china warranty with copy of purchase receipt. If you ever have questions, or need to place a claim, please contact us at 1-855-815-0004 and an American Standard Consumer Connection Advisor will be happy to assist you. We are available Monday - Friday between 8AM - 7PM ET.
        Sincerely,
        Nicole
        Your American Standard Consumer Connection Team AmericanStandard
          • Recommended
          1 found this review helpful
          Nice small toilet. Perfect for my needs as I’m short. Happy to be conserving more water and love how quiet it is compared to my old one.
          by
          Response from AmericanStandardBrandsAug 14, 2023
          Hello J L Berkner,
          Thank you for reaching out to American Standard. We’re very pleased to hear that you’re enjoying your new Reliant! This model comes with a two year parts warranty, a one year seat warranty, and a limited lifetime china warranty with copy of purchase receipt. If you ever have questions, or need to place a claim, please contact us at 1-855-815-0004 and an American Standard Consumer Connection Advisor will be happy to assist you. We are available Monday - Friday between 8AM - 7PM ET.
          Sincerely,
          Nicole
          Your American Standard Consumer Connection Team AmericanStandard
          • Verified Purchase
          Maybe factory misaligned
          Size of toilet is great but cheap rubber gasket to connect toilet to tank. I purchased a thicker gasket. Not sure what the original bolts that connect tank to toilet but mine were missing also missing was the feeder tube. Home Depot and quality control. Now the anchor bolts I purchased had a larger circumference difficult work area. However, I think the drain tube was incorrectly placed but not sure.
          by
            • Recommended
            Horrible rubber gaskets included.
            I bought two toilets this weekend, this toilet and a Delta foundations. The delta had preattached the toilet bolts to the tank to factory specs, and installed like a dream. The American standard came with bolts and rubber gaskets which you install yourself. This caused an hour of tightening and dripping and tightening and still dripping until I found some better bolts and gaskets in my drawer. I recommend if you buy this toilet, to do yourself a favor and buy some better bolts and gaskets.
            by
            Response from AmericanStandardBrandsMay 31, 2023
            Hello Aaron,
            Thank you for reaching out to American Standard. I’m sorry to hear of the issue you have had with your American Standard product. I know that situation can be very frustrating. This model comes with a two year parts warranty, a one year seat warranty, and a limited lifetime china warranty with copy of purchase receipt. If you ever have questions, or need to place a claim, please contact us at 1-855-815-0004 and an American Standard Consumer Connection Advisor will be happy to assist you. We are available Monday - Friday between 8AM - 7PM ET.
            Sincerely,
            Nicole
            Your American Standard Consumer Connection Team AmericanStandard
              3 found this review helpful
              Looks great
              This toilet was an easy install to replace an older unit that had a blockage. It looks and feels small and works well in a bathroom that only contains the toilet. I had zero problems installing. The instructions are pictures so its mostly visual.
              by
              Response from AmericanStandardBrandsMay 2, 2023
              Hello LSW2,
              Thank you for reaching out to American Standard. We’re very pleased to hear that you’re enjoying your new Reliant! This model comes with a two year parts warranty, a one year seat warranty, and a limited lifetime china warranty with copy of purchase receipt. If you ever have questions, or need to place a claim, please contact us at 1-855-815-0004 and an American Standard Consumer Connection Advisor will be happy to assist you. We are available Monday - Friday between 8AM - 7PM ET.
              Sincerely,
              Nicole
              Your American Standard Consumer Connection Team AmericanStandard
                • Recommended
                Good basic toilet.
                Good name(but not the best) and good value. We put this in our rental. Installation was pretty easy but I've installed 50+ of these. I had an issue was the rubber washer that was used to connect the tank to the bowl seemed to warp so easily when tightening the toilet together. It wasn't even tight yet but the washer started to twist and warp. Tightening the toilet was a little hard since you have to keep that tiny nut in place while screwing the bolt from the tank down. The space under the toilet was very tight so it was hard to hold that nut down. I always write the installation date under the tank lid and behind the toilet for fun and to see how long it'll last/if the flapper has been replaced,etc
                by
                • Recommended
                4 found this review helpful
                Dont buy ,bad quality
                Call 100 times,no one answer the phone. If I can,I want to return the toilet,i need my money back,Horrible customer service. Big mess every day,the floor is wet.
                by
                Response from AmericanStandardBrandsApr 16, 2021
                ivy,
                Thank you for your review as it is very important to us. We are very sorry for the issue you are experiencing and the inconvenience this has caused you. Please contact us directly through the American Standard website “Contact Us” located at the bottom of our home page. Please reference the title of your review, so we can help get your issue resolved. Sincerely, American Standard Consumer Connection Team AmericanStandard
                  9 found this review helpful
                  Rating provided by a verified purchaser...
                  Rating provided by a verified purchaser
                  by
                  • Verified Purchase
                  5 found this review helpful
                  poor quality,dont buy
                  The toilet keeps having the steam water on the outside of the toilet water tank.My old one never had that problem.But the new toilet keeps having the steam water on the water tank since i got it. Poor quality,dont buy !Make big mess on the floor!Waste my money...
                  by
                  Response from AmericanStandardBrandsMar 10, 2021
                  Ivy,
                  1. I'm sorry to see you aren't completely satisfied with your toilet. We put a lot of thought into our products, so it is unfortunate whenever we do not meet a customer’s expectations. We would like to connect with you to learn more about your experience to find a way to help! Please visit the American Standard Website, and email us directly through the “Contact Us” section and reference your review. Sincerely Your American Standard Consumer Connections Team. AmericanStandard
                    15 found this review helpful
                    Showing 1-10 of 1,380 reviews