#1 Home Improvement Retailer

Internet #313666930

Model #62-113-010402-2PK

Store SKU #1005492310

Classic Black 19 in. L x 19 in. W x 5 in. Thick Square Patio Seat Cushion (2-Pack)

$5106
Limit 20 per order
Apply Now
Pay $26.06 after $25 OFF your total qualifying purchase upon opening a new card. info
Apply for a Home Depot Consumer Card
  • Generously sized: 19 in x 19 in x 5 in. Not come with ties
  • Water-resistant on fabric face & backing limit liquid from spills
  • Polyester fabric make this cushion perfect for indoor/outdoor use
icon
Free & Easy Returns In Store or Online
Return this item within 90 days of purchase. Read Return Policy
caret

Product Details

Add pizazz to your seating. These cushions offer playful style, ideal comfort and durability that lasts season after season. Our polyester fabric is tough enough to handle the outdoor elements, yet soft enough to provide a comfortable seat anywhere you choose. The versatility of these cushions will give you a pretty window seat inside your home and a festive BBQ night on the deck. Inside or out, Classic Accessories cushions give everyone the best seat.
  • Comfort first: overstuffed with 100% polyfiber fill to provide a soft and comfortable seat that will last all season
  • Generously sized: 19 in x 19 in x 5 in. please note these do not come with ties
  • Water and stain-resistant: water-resistant coating on fabric face and pu backing limit liquid intrusion from spills; spot-clean with mild soap if needed
  • Versatile cushion: tough polyester fabric and sophisticated color make this cushion perfect for indoor or outdoor use
  • 1-year warranty: we provide a 1-year limited warranty on our Classic Accessories cushions
  • Return Policy
caret

Specifications

Dimensions

Cushion Seat Depth (in.)19Cushion Seat Width (in.)19
Cushion Thickness (in.)5

Details

Care InstructionsHand wash with warm water, no soapCompatible Furniture CollectionUniversal
Cushion and Pillow FeaturesFade resistant, UV Resistant, Water ResistantCushion Attachment TypeNone
Cushion Color or PatternBlackCushion SetsSet of 2
Cushion StyleBox EdgeFabric Color FamilyBlack
Fabric TypePolyesterFill MaterialFoam
One Piece/Two PiecesTwo PiecesPatternSolid
Returnable90-DayShapeSquare

Warranty / Certifications

Manufacturer WarrantyOne-Year Limited Warranty
caret

Questions & Answers

3Questions
caret
Q:what colors are on this cussion?
by|Jun 7, 2021
1 Answer
Answer This Question

A:  Hello, The colors on this cushion are brown, light beige, teal, orange, deep blue and red.

by|Jun 8, 2021
    caret
    Q:Are chaise matching cushions available
    by|Apr 25, 2021
    1 Answer
    Answer This Question

    A:  Hi Nanny, We have chaise lounge cushions in our Montlake collection available on the Home Depot Site. Just type in the search bar: Classic Accessories Montlake Chaise Lounge Cushions. These are not an exact match to the Seat Cushions, but finding an accent color to accompany the seat cushions will add variety and interest to your patio furniture.

    by|Apr 27, 2021
      caret
      Q:Is this material available in a chaise lounge cushion?
      by|May 27, 2020
      1 Answer
      Answer This Question

      A:  Hello David, Thank you for your question. We are sorry, we do not have this material available in a chaise lounge cushion.

      by|Sep 29, 2021
        Showing 1-3 of 3
        caret

        Customer Reviews

        3.9 out of 5
        (30)
        • 3.9
          out of 30 reviews
        • 63%recommend this product
        Filter by:
        Showing 1-10 of 30 reviews
        Disappointed
        I ordered the gray striped cushions , they are way darker than what’s shown on the website, see below
        by
        Response from ClassicAccessoriesSupportApr 2, 2021
        Hello,
        Thank you for your feedback. I’m sorry the color of the Patio Seat Cushions was not what you were expecting. The color of these cushions is Stone Stripe, and when viewed outdoors in bright conditions these may look more like what you were expecting. If you would like to share more about your experience, please reach out to us at customerservice@classicaccessories.com. We look forward to hearing from you. ClassicAccessories
          1 found this review helpful
          Comfortable, but slippery, slide out the back of the chair....
          Comfortable, but slippery, slide out the back of the chair. Could use ties on the back.
          by
          • Verified Purchase
          by
          • Verified Purchase
          Have paid cushion support. However there are no ties -still Comfortable....
          Have paid cushion support. However there are no ties -still Comfortable. Will place slip pads underneath-easy resolution. Happy with purchase.
          by
          • Verified Purchase
          Cushions
          There very nice but I was hoping they would be more firm.
          by
          • Verified Purchase
          • Recommended
          These pillows looked good online, but when I received them...
          These pillows looked good online, but when I received them they had been vaccum packed to ship. When I opened the package they returned to the thickness that was stated. When you sat on one it was filled with a thin filing the flatened out to nothing. I returned them to the store.
          by
          Response from ClassicAccessoriesSupportMar 22, 2022
          Hello Larry1,
          Thank you for submitting this review, and thanks for your feedback. We are sorry to hear that the cushions flattened after use. The filling is overstuffed with 100% polyfiber fill to provide a soft and comfortable seat that will last all season, and we recommend allowing 24-48 hours for your product to fully expand after unpacking. Thank you for sharing this experience, your thoughts are important to us. ClassicAccessories
          • Verified Purchase
          1 found this review helpful
          EXCELLENT!
          Great price!...Great fit!....Great look! and Very comfortable!
          by
          • Verified Purchase
          The color faded the first month I had them....
          The color faded the first month I had them.
          by
          Response from ClassicAccessoriesSupportOct 7, 2021
          Hello Labd,

          Thank you for choosing a Classic Accessories product and for submitting this review. We are sorry to learn of your experience. Our manufacturer’s warranty covers any defect in material or workmanship within the warranty period, so we encourage you to check and see if your purchase is within the warranty period. If it is, we will gladly replace your product.

          The quickest and easiest way to file a warranty claim is to visit our website at classicaccessories.com/warranty, then click on Submit an Online Claim option. Follow the easy, step by step instructions to complete the claim form. Thanks again, and we look forward to providing warranty assistance. ClassicAccessories
            Great looking matches all the other items but do not...
            Great looking matches all the other items but do not fit your chairs
            by
            • Verified Purchase
            These cushions are barely an inch much thick....
            These cushions are barely an inch much thick.
            by
            Response from ClassicAccessoriesSupportJul 20, 2021
            Hello Lew,

            Thanks for writing this review. We are sorry to hear of your experience. The cushions are overstuffed with 100% polyfiber fill to provide a soft and comfortable seat. We recommend allowing 24 to 48 hours to allow the cushions to fully expand after unpacking. This expansion will help to create cushioning for comfort. ClassicAccessories
            • Verified Purchase
            Showing 1-10 of 30 reviews

            Frequently Bought Together

            +
            +
            Price:
            $5106

            Get 10% off your purchase

            Sign up for emails & save 10% on select home decor. Valid on select items.