#1 Home Improvement Retailer

Internet # 317368772

Model # GCS00394A

61 in. Metal Wicker Patio Daybed Swing with CushionGuard Almond Biscotti Cushions

$999.00
Limit 5 per order
/set
Apply Now
$undefined.00 /mo† suggested payments with months† financingApply Now
  • Wicker daybed swing offers an optimal space to relax
  • Durable CushionGuard fabric is fade and stain resistant
  • A generous size provides space for up to two people
  • View More Details
icon
Free & Easy Returns In Store or Online
Return this item within 90 days of purchase. Read Return Policy
Product Details
  • Wicker daybed swing offers an optimal space to relax
  • Durable CushionGuard fabric is fade and stain resistant
  • A generous size provides space for up to two people
About This Product

Create a relaxing space with this 61 in. Metal Wicker Patio Daybed Swing with Almond Biscotti Cushions. You can place this on your porch or patio. This is a great spot to enjoy a beautiful day, take a nap, or read your favorite novel. It can easily fit up to two people.

  • A wicker exterior weave brings a touch of cozy charm
  • Swing features a steel frame for a sturdy seat
  • Daybed swing lets you rock and rest
  • Fade-resistant fabric easily handles an array of weather conditions
  • Some assembly required before use
  • Cushionguard fabric
  • Clean cushions easily with a mixture of soap and water
  • Return Policy
Product ID #: 317368772Internet #: 848681075630Model #: GCS00394A

Specifications

Questions & Answers

45Questions
caret
Q:Could you please provide the exact dimensions of the cushions? Including the pillows? We are looking at getting covers in a different color and want to make sure they fit properly.
by|Aug 21, 2023
1 Answer
Answer This Question

A:  Dear KDowd, thank you for your question. The dimensions of the cushions are the following in inches: back cushion - W16.14 x L31.10 x H3.54in. (41 x 79 x 9cm) and seat cushion - W40.94 x L62.20 x H4.33in. (104 x 158 x 11cm). We hope we answered your question.

by|Aug 21, 2023
    caret
    Q:I noticed that the Dimensions are H 82.08, W 61.42, D 92.13. Is that from corner to corner of the metal frame? or just the swinging bed? If this is the whole product size including the metal frame, can you provide the dimensions of just the wicker bed?
    by|Aug 14, 2023
    1 Answer
    Answer This Question

    A:  Hello Stairstepmom, thank you for the inquiry. The dimensions you listed above are the dimensions for a fully assembled Hampton Bay 61in. Patio Daybed Swing. The dimensions for the Daybed Swing are the following in inches; chair back height 17.52 in., chair back width 62 in., chair seat depth 40.94 in., and chair seat width 62.2 inches. I hope I have answered your question completely.

    by|Aug 15, 2023
      caret
      Q:Can bed be purchased separately?
      by|Jun 27, 2023
      1 Answer
      Answer This Question

      A:  Hello Salvi603, thank you for your inquiry. To better answer your question regarding the Hampton Bay 61 inch Metal Wicker Patio Daybed Swing, please contact your local Home Depot Store or you can contact Home Depot Customer Care Services at 1-800-430-3376. They are available 7 days a week from 6 a.m. to 2 a.m. EST. We hope this information helps get the answer you are looking for.

      by|Jun 27, 2023
        caret
        Q:We have had this over a year and love it but we could never get the screws on the top in that hold the canopy on. The canopy comes off all the time since the Velcro is not as strong anymore. Is the canopy covered under warranty?
        by|Jun 3, 2023
        1 Answer
        Answer This Question

        A:  Hello AValdez, thank you for your inquiry. As the manufacturer, out goal is to answer any questions you may have with an earnest answer. The Hampton Bay 61 inch Metal Wicker Patio Daybed Swing carries a limited manufacturer's warranty. We are very sorry to hear the issues you have encountered for over year and all of the inconveniences it has caused. Please contact us (866) 602-1800 so that we can help get this resolved in a timely manner. It has been way too long and we want to assist you with our utmost support until it is resolved.

        by|Jun 5, 2023
          Showing 1-4 of 45

          Customer Reviews

          2.7 out of 5
          • 2.7 out of 6 reviews
          • 20% recommend this product
          Filter by:
          Showing 1-6 of 6 reviews
          Not built well
          For the most part, I love this swing. It was a great value, and it’s sturdy, but they must not have user tested it after they designed it. The pillows fall through the large gaps in the back and the sides. I had to put a board along the back, so the back cushions would not fall through constantly. As it is the side cushions fall through if you lean on them
          by
          Response from Product ManufacturerNov 27, 2023
          Hello Adez, thank you for taking the time to write this review for the Hampton Bay 61 in. Metal Wicker Patio Daybed Swing. I am sorry to hear the issues you are having with the cushions. This is not something that should be occurring. Our goal is to provide our customers with quality products and a service that exceeds your expectations. When we hear one of our customers are encountering issues with one of our products, it is our goal to resolve the issue at hand in a timely manner to ensure their satisfaction with the product they purchased. Please contact us so that we can help get this resolved with you. Our number is (866) 602-1800 and we are available Monday thru Friday from 8 a.m. to 5 p.m. PST. We look forward to resolving this with you.
            Patio swing
            This patio swing is perfect good quality and fabric as well
            by
              • Recommended
              Low quality item.
              I do not recommend this item because it's impossible to assemble if you do have ability to adjust the holes with drill and use a custom nuts and washers on almost each pease. Flimsy, squeaky... Paid almost $1.500 for this junk. Very disappointed.
              by
              Response from Product ManufacturerJul 5, 2023
              Dear VMCh, thank you for taking the time to review our product. As you can well imagine, I am deeply concerned after having read your review and apologize earnestly for your experience. It is our goal to ensure your satisfaction. We hope to have the opportunity to serve you, so that we may restore your faith in our products. For any questions, comments, or concerns, please give us a call at (866) 602-1800, so that we can further assist you.
                by
                No canopy or pillow replacements for this piece
                This wicker swing is nice but there are no replacement parts such as the canopy or pillows
                by
                Response from Product ManufacturerJun 5, 2023
                Hello AxCal, thank you for taking the time to write a review regarding the Hampton Bay 61 inch Metal Wicker Patio Daybed Swing. After reading your review, it is apparent you are looking for a replacement canopy and replacement cushions/pillows. Please contact us at (866) 602-1800 so that we can further assist you with this.
                  Don’t do it
                  It is flimsy metal that sways & bends easily. Definitely not worth the price. Probably would’ve been somewhat better if the feet were secured into cement, but I would guess the frame would still sway and possibly bend given how flimsy it is. Extremely disappointed as I hoped to spend time relaxing in it, but instead returned it.
                  by
                  Response from Product ManufacturerJun 5, 2023
                  Dear Kimmy, thank you for taking the time to write this review. It is in our best interest to provide you with products that meet high standards. However, it is apparent in your review that the product did not meet your full expectations and we sincerely apologize. If your purchase was recent, please note that Home Depot has an after-purchase 90-day store warranty, in which you may either get a full refund or store exchange at your local Home Depot store by visiting their customer service. You can also arrange, with the Home Depot, a pick-up to meet your convenience. If you have any questions or concerns, you can give us a call at (866) 602-1800.
                    1 found this review helpful
                    Showing 1-6 of 6 reviews

                    Get 10% off your purchase

                    Sign up for emails & save 10% on select home decor. Valid on select items.