Internet #207207273

Model #GFS00744A-NET

Replacement Netting Outdoor Patio for 10 ft. x 10 ft. Cottleville Gazebo

  • See-through mesh design helps keep out bugs
  • Made of durable polyester
  • For use with 10 ft. x 10 ft. gazebo canopy
  • See More Details

Frequently Bought Together

+
+
Price:
$6900

Specifications

Dimensions

Assembled Depth (in.)
118.11 in
Assembled Height (in.)
76.77 in
Assembled Width (in.)
118.11 in

Details

Color Family
Browns / Tans
Gazebo Accessory/Part Type
Replacement Netting
Material
Polyester (100%)
Origin
Imported
Outdoor Living Product Type
Pergola/Gazebo Accessory
Product Weight (lb.)
3.96 lb
Returnable
180-Day
Style
Classic,Transitional

Warranty / Certifications

Manufacturer Warranty
2 year limited warranty

Product Overview

Designed to replace the netting on 10 ft. x 10 ft. Cottleville Gazebos, this netting is perfect for keeping bugs outside where they belong. Each set is made from a durable polyester material for added weather resistance and helps protect you against the sun. Easy to attach to your gazebo.

Info & Guides

You will need Adobe® Acrobat® Reader to view PDF documents. Download a free copy from the Adobe Web site.

Compare Similar Gazebos

current product
Replacement Netting Outdoor Patio for 10 ft. x 10 ft. Cottleville Gazebo
10 ft. x 10 ft. Solar Gazebo Outdoor Patio Replacement CanopyReplacement Netting Outdoor Patio for 10 ft. x 10 ft. Arrow Gazebo10 ft. x 10 ft. Solar Gazebo Outdoor Patio Replacement Netting
BrandHampton BayHampton BayHampton BayHampton Bay
NameReplacement Netting Outdoor Patio for 10 ft. x 10 ft. Cottleville Gazebo10 ft. x 10 ft. Solar Gazebo Outdoor Patio Replacement CanopyReplacement Netting Outdoor Patio for 10 ft. x 10 ft. Arrow Gazebo10 ft. x 10 ft. Solar Gazebo Outdoor Patio Replacement Netting
Price
$6900
$7900
$7900
$7900
Ratings
(34)
(71)
(251)
(25)
Gazebo Accessory/Part TypeReplacement NettingReplacement CanopyReplacement NettingReplacement Netting
View ProductView ProductView ProductView Product

Enjoy 10% off

Sign up for Style & Decor emails and save on your next order. Valid on select items.

Questions & Answers

9Questions20Answers

can I get a new Roof

Asked by peter May 20, 2020
3
Answers

I brought a new roof along with the netting and it fitted perfectly and the lightning give off a good glow once it was dark.

I bought this gazebo months ago and just now got my new home. Frustratingly not all pieces are in the box. What now?

Asked by MW1984 August 21, 2018
2
Answers

Home Depot is where I reordered my netting. I took a picture and measurements to the Home Depot service center and they chose the one I had.

what is height of netting? ...can't be 110 inches

Asked by berbno1 July 12, 2018
2
Answers

The height of the netting is 76.77 inches.

Is this the complete netting set (all four sides) or just one side?

Asked by Curtis May 31, 2018
2
Answers

Yes, this is the complete netting for all 4 sides.

Can you purchase fabric or privacy panels fir the sides?

Asked by Bv May 14, 2018
2
Answers

No, not the right size. I have received two orders and they are both too small

does it fit in any 10x10 gazebos

Asked by victor May 3, 2018
2
Answers

No, this a replacement netting for Cottleville Gazebo.

does the netting come with hooks

Asked by despot February 16, 2018
3
Answers

The netting came with oblong rings. They look like the would work with a round frame. My frame was square and the ring were not long enough to fit.

Will the replacement netting become available soon?

Asked by Mztlhudson November 20, 2017
2
Answers

Yes, we bought ours online a few weeks back and was delivered within the week.

what is the height of replacement netting of cottleville gazebo?

Asked by si May 16, 2017
2
Answers

netting was 80"

Customer Reviews

  • 34 Customer Reviews
  • 4 out of 5 stars overall
83% of customers recommended.
Overall Ratings
5star-icon(16)
4star-icon(12)
3star-icon(0)
2star-icon(1)
1star-icon(5)
Sort By:
The replacement netting met my expectations. It was gorgeous and...
The replacement netting met my expectations. It was gorgeous and provided the security that was needed. Would recommend this product to someone else and would buy another one if needed.
Was this helpful?
0
0
The Home Depot Reviewer Program
Rating provided by a verified purchaser...
Rating provided by a verified purchaser
Was this helpful?
0
0
Response from Product ManufacturerNovember 16, 2020
Dear valued customer, thank you for taking the time to review our product. It is apparent in your review that you were not completely satisfied with our product and we apologize for the inconvenience you are experiencing. Please know that we are very much appreciative of your comments, so that we may improve our shortcomings. We can only hope that we will have the opportunity to serve you. If you have any questions, comments, or concerns, please give us a call at (866) 602-1800, so that we can assist you.
Rating provided by a verified purchaser...
Rating provided by a verified purchaser
Was this helpful?
0
0
This was a replacement to our original. It is nice...
This was a replacement to our original. It is nice to have a complete outdoor patio area again. So glad we are able to purchase replacement parts.
Was this helpful?
0
0
The Home Depot Reviewer Program
Easy to install, very durable. Our canopy looks great!
Easy to install, very durable. Our canopy looks great!
Was this helpful?
0
0
The Home Depot Reviewer Program
Excellent. It was simple to install and such good quality....
Excellent. It was simple to install and such good quality.
Was this helpful?
0
0
The Home Depot Reviewer Program
Was this helpful?
0
0
The Home Depot Reviewer Program
Rating provided by a verified purchaser...
Rating provided by a verified purchaser
Was this helpful?
0
0
The Home Depot Reviewer Program
Rating provided by a verified purchaser...
Rating provided by a verified purchaser
Was this helpful?
0
0
The Home Depot Reviewer Program
Replacement was a great fit. Worn out gazebo has a new look! A bit difficult to secure because I ...
Replacement was a great fit. Worn out gazebo has a new look! A bit difficult to secure because I couldn't get all velcro straps to fit around poles of frame. Hopefully it is secure.
Was this helpful?
0
0
The Home Depot Reviewer Program
Review this Product
Share your thoughts with other customers