#1 Home Improvement Retailer

Internet # 310171001

Model # GSS00224BRB

Store SKU # 1007928495

Mix and Match 2-Person Steel Sling Dark Taupe Outdoor Patio Swing in Taupe

$159.00
Limit 5 per order
Apply Now
Pay $134.00 after $25 OFF your total qualifying purchase upon opening a new card. info
Apply for a Home Depot Consumer Card
  • Stylish outdoor swing seats two people
  • Durable steel frame and taupe sling fabric
  • Designed for easy assembly
  • View More Details
icon
Free & Easy Returns In Store or Online
Return this item within 90 days of purchase. Read Return Policy

Product Details

StyleWell
Dimensions
Assembly Required
Seating Capacity
Warranty
image

About This Product

Swing into summer with the Mix and Match 2-Person Sling Patio Swing. A rust-resistant steel frame and weather-resistant sling fabric provide protection from the elements season after season. A stylish fabric canopy is also included to provide shade. This swing seats two and supports up to 500 lbs. Backed by a 1 year limited warranty.

Highlights

Product Information

Internet # 310171001

Model # GSS00224BRB

Store SKU # 1007928495

Specifications

Questions & Answers

47Questions
caret
Q:Has anybody been successful in getting a replacement canopy for this swing? Garden Winds doesn't offer it in the color it was sold in!
by|Jul 6, 2024
1 Answer
Answer This Question

A:  Hello Sharon, thank you for the inquiry. Our goal is to answer your question earnestly. Please note that Home Depot is now offering replacement canopies for some of the Outdoor products they carry. Please reach out to your local Home Depot or their Customer Care Services to see if they carry the replacement canopy for this swing. The number for the Customer Care Services is 1-800-466-3337. They are available 7 days a week from 6 a.m. to 2 a.m. EST. Should you have any other questions or need further assistance, please reach out to us at (866) 602-1800. We are available Monday thru Friday from 7 a.m. to 5 p.m. PST.

by|Jul 8, 2024
    caret
    Q:Looking for canopy replacement
    by|Mar 8, 2024
    2 Answers
    Answer This Question

    A:  The number below does not worn No customer service

    by|May 17, 2024

      A:  Hello StyleWell, thank you for your inquiry. Our goal is to answer your question earnestly. To better assist you with this, please call us at (866) 602-1800. We are available Monday thru Friday from 8 a.m. to 5 p.m. PST. One of our agents will be happy to assist you.

      by|Mar 8, 2024
        caret
        Q:Can you get a repltop cover?
        by|Nov 23, 2023
        1 Answer
        Answer This Question

        A:  Hello David, thank you for your inquiry regarding a replacement canopy for the StyleWell Mix and Match 2-Personb Swing. So that we can better assist you with this, please contact us at (866) 602-1800. We are available Monday thru Friday from 8 a.m. to 5 p.m. PST. We look forward to hearing from you.

        by|Nov 27, 2023
          caret
          Q:We need a new cover for the top. Can we buy one?
          by|Sep 28, 2023
          1 Answer
          Answer This Question

          A:  Hello Brenda, thank you for reaching out with your inquiry for the Mix and Match 2-Person Steel Sling Swing. Please contact us at (866) 602-1800 so we can further assist you. We are available Monday thru Friday from 8 a.m. to 5 p.m. PST. We look forward to hearing from you.

          by|Sep 29, 2023
            Showing 1-4 of 47

            Customer Reviews

            3.7 out of 5

            • 3.7 out of 30 reviews
            • 50% recommend this product
            Filter by:
            Showing 1-10 of 30 reviews
            Not Great
            We have only had it 2 weeks and there is a rust bubble on the metal. Also, when uou sit on it you can feel the bar under the seat on your bottom
            by
            Response from Product ManufacturerJun 20, 2024
            Hi LLoh, thank you for taking your time to share your concerns with us by writing a review. We aim to provide you with our utmost service for your satisfaction with the product you purchased. It is my understanding as read in your review that the product did not fully meet your expectations. We would like to express our sincerest apologies for the inconveniences you had experienced. When we see that our customers encounter issues with our products, it is in our desire to reach out and assist to resolve the issues that are present the best we can. However, if your purchase was recent, please note that Home Depot has an after-purchase 90-day store warranty, in which you may either get a full refund or store exchange at your local Home Depot store by visiting their customer service. You can also arrange, with the Home Depot, a pick-up to meet your convenience. For any replacement parts, questions, comments, or concerns, please give us a call at (866) 602-1800. We will assist you in any way we can to ensure your satisfaction.
              • Recommended
              by
              • Verified Purchase
              The swing back was not in the box.
              by
              Response from Product ManufacturerMay 29, 2024
              Hello Geoffrey, thank you for taking your time to share your concerns with us by writing a review. We aim to provide you with our utmost service for your satisfaction with the product you purchased. It is my understanding as read in your review that the product did not fully meet your expectations. We would like to express our sincerest apologies for the inconveniences you had experienced. When we see that our customers encounter issues with our products, it is in our desire to reach out and assist to resolve the issues that are present the best we can. However, if your purchase was recent, please note that Home Depot has an after-purchase 90-day store warranty, in which you may either get a full refund or store exchange at your local Home Depot store by visiting their customer service. You can also arrange, with the Home Depot, a pick-up to meet your convenience. For any replacement parts, questions, comments, or concerns, please give us a call at (866) 602-1800. We will assist you in any way we can to ensure your satisfaction.
              • Verified Purchase
              by
              • Verified Purchase
              My patio swing by style well was missing hardware and feet and there weren’t any replacements in the store.
              by
              Response from Product ManufacturerMay 8, 2024
              Hello Valued HomeDepotCustomer, thank you for taking the time to write this review. Our goal is to provide our customers with quality products and services. After reading your review, I was a little concerned to hear you received your swing with missing the hardware that is needed for assembly and the feet to make the swing look complete. Please note that we are here to assist you with this. We have the hardware that we can ship to you and we can also provide you with missing parts such as the feet. Please reach out to us at (866) 602-1800. We are available Monday thru Friday from 7 a.m. to 5 p.m. PST. We would like to help get this resolved for you in a timely manner to ensure your satisfaction with the product you purchased. We look forward to hearing from you.
              • Verified Purchase
              Missing parts. 4 calls and the manufacturer continues to not send all of the missing parts. This is not a Home Depot issue but the company
              by
              Response from Product ManufacturerMay 9, 2024
              Hello MICHAEL, thank you for taking the time to write this review. Our goal is to provide our customers with quality products and a service that exceeds your expectations. After reading your review, it appears that we have failed you with both. When we hear one of our customers are encountering issues such as the ones mentioned in your review, it is our desire to reach out to you and find a resolution. Please note that we will have one of our Customer Service Agents reach out to you. We would like to resolve this with you in a timely manner and ensure your satisfaction with the product you purchased. Should you have any questions in the mean time, please call us at (866) 602-1800.
              • Verified Purchase
              Canopy Damaged
              I purchased this swing 4 years ago. Last year I noticed that holes started popping up in the canopy and the manufacturer does not sell replacement canopies. This is very disappointing.
              by
              Response from Product ManufacturerApr 29, 2024
              Hello Alii, thank you for your review. I am sorry to hear about the damaged canopy. If you would like to further discuss your options for purchasing a new canopy for the Mix and Match 2-Person Steel Sling Outdoor Patio Swing, please contact us at (866) 602-1800, Monday thru Friday from 7 a.m. to 5 p.m. PST. We will be happy to provide you with the information.
                by
                • Verified Purchase
                I bought this for my 86 year old mother. She loves sitting on it in the early afternoon to enjoy the spring days. We found a perfect spot for it on the front porch. It is not too big or too small. My only complaint is the box was missing a couple of small item. Called the manufacturer and still waiting for them.
                by
                • Verified Purchase
                This swing fabric is inferior in that is sagging and fabric is starting to fray in one spot on the seat part.
                by
                Response from Product ManufacturerMar 25, 2024
                Hello Valued HomeDepotCustomer, thank you for taking the time to write this review for the Mix and Match 2-Person Steel Sling Outdoor Patio Swing. I am sorry to hear that you are encountering issues with the fabric of the cushion. We would like to help you with a resolution, to ensure your satisfaction with the product you purchased. Please contact us at (866) 602-1800. We are available Monday thru Friday from 8 a.m. to 5 p.m. PST. We look forward to finding resolution with you.
                • Verified Purchase
                Showing 1-10 of 30 reviews

                Mix and Match 2-Person Steel Sling Dark Taupe Outdoor Patio Swing in Taupe

                thumbnail
                Mix and Match Patio Collection Overview
                Customize your patio with the Mix and Match Collection from Hampton Bay. Choose the pieces that match your style and budet. Over 100 seating and dining combinations avaliable.

                Get 10% off your purchase

                Sign up for emails & save 10% on select home decor. Valid on select items.