Customer Reviews for Home Decorators Collection 21.13 in. Stone Effects Sidesplash in Mineral Gray

Internet #307398041

Model #SSSE21-MG

  • Pairs best with Mineral Gray bathroom vanity tops
  • Dimensions are 21.13 in. W x 0.75 in. D x 3.50 in. H
  • Protects your wall from moisture, stains and water damage

Customer Reviews

  • 4.2
    out of 168 reviews
  • 70% recommend this product
5star-icon109
4star-icon19
3star-icon9
2star-icon11
1star-icon20
Filter by:
Showing 1-10 of 168 reviews
Lunar Effects description of product says veining of light grey and black. Neither color was on t...
Lunar Effects description of product says veining of light grey and black. Neither color was on the side splash, instead the veining was purplish. Would have been beautiful if as described. Giving it 2 stars vs 1 because packing was well done and arrived earlier than the "expected" delivery date.
by Que71
Response from Woodcrafters Home Products TeamJul 7, 2020
Hi Que71,
Thank you kindly for your review of the 21.13 in. L Stone Effects Sidesplash in Lunar. We are very sorry to learn that you were satisfied with the final color and overall appearance of the sidesplash. If you are able to do so, we would like to ask that you reach out to our Customer Care team so that we may learn from, and review, your experience with our quality leaders. You may reach out to our Customer Care team by e-mailing them at CustomerCareWC@woodcrafters-tx.com; we ask that if you choose to reach out that you do clarify in the subject line that you were directed to reach out so that they are aware that this is a known issue. Nevertheless, please know that we value your feedback and look forward to using your review as a guide towards actively improving our products and customer experience.
Best Regards. WoodCrafters
1 person found this helpful
Does not match
The countertop we just bought is in pulsar so we assumed the sidesplash we also purchased in pulsar would match it but it doesn't. It is tinged in yellow throughout the entire piece! It's ugly and does not match. What a waste of $30! After waiting so long for it to come this was very frustrating. It arrived a week past the original delivery date and when following the tracking info it looked like it was delivered to the wrong state then had to come back. This is not worth it.
by Elisa
Response from Woodcrafters Home Products TeamJun 26, 2020
Hello Elisa,
Thank you kindly for your review of the 21 in. W Stone Effects sidesplash in Lunar. We are very sorry to learn that you received a product with a yellow hue to it. If you are able to do so, we would like to ask that you reach out to our Customer Care team so that we may learn from and review your experience with our quality leaders. You may reach out to our Customer Care team by e-mailing them at CustomerCareWC@woodcrafters-tx.com; we ask that if you choose to reach out that you do clarify in the subject line that you were directed to reach out so that they are aware that this is a known issue. Nevertheless, please know that we value your feedback and look forward to hearing from you so that we may use your review as a guide towards actively improving our products and customer experience.
Best Regards. WoodCrafters
1 person found this helpful
This was the perfect match..
This was the perfect match..
by Me
A perfect way to complete bathroom reno.
A perfect way to complete bathroom reno.
by Lee
Delivery to Home depot store. Picked it up. Came in good condition. Easy install. Looks good.
Delivery to Home depot store. Picked it up. Came in good condition. Easy install. Looks good.
by SHAR
Its nice and good quality for the price. Ours had a little blemish in it and we decided to keep ...
Its nice and good quality for the price. Ours had a little blemish in it and we decided to keep it rather than make the trip back to exchange it.
by RON
21.13 in. Stone Effects Sidesplash in Everest
Buyers Beware!!! Home Depot sells the bathroom vanity, however they are unable to get a SIDESPLASH for this vanity!!! Buyers Beware!
by Fran
Response from Woodcrafters Home Products TeamFeb 25, 2021
Hello Fran, Thank you for your review of the 21.13 in. W Stone Effects Sidesplash in Everest. We are happy to report that the sidesplash is now available for purchase on the Home Depot Website. Please keep in mind that due to the popularity of the item, it may cause the product to sell out quickly after replenishment. Nevertheless, please know that we value your feedback and look forward to using your review as a guide towards actively improving our products and customer experience. Best Regards. WoodCrafters
1 person found this helpful
It's a nice product but the item didn't match the color as the rest of the vanity top. Problem i...
It's a nice product but the item didn't match the color as the rest of the vanity top. Problem is that is sold separately so it has a very hard chance to match. I had no choice but to order it and use it.
by Hm
Response from Woodcrafters Home Products TeamDec 22, 2020
Hello HM, Thank you for your review of the 21.13 in. Stone Effects Sidesplash in Lunar. We are very sorry to learn that you were not happy with the final finish of the sidesplash. Although we can confirm that our Stone Effects collection is made to model after natural stone, and a variation in color and hue is normal, we are very sorry to learn that you were not satisfied with the final look and appearance of the finish. We understand that you have chosen to keep the product, however, please know that if ever you feel like what you received was due to a manufacturer defect, we ask that you reach out to our Customer Care team so that we may review your experience with our quality leaders. You may reach out to our Customer Care team by e-mailing them at CustomerCareWC@woodcrafters-tx.com; we ask that if you choose to reach out that you do clarify in the subject line that you were directed to reach out so that they are aware that this is a known issue. Nevertheless, please know that we value your feedback and look forward to hearing from you so that we may use your review as a guide towards actively improving our products and customer experience. Best Regards. WoodCrafters
Nice looking and functional...
Nice looking and functional
by BArodman
Rating provided by a verified purchaser...
Rating provided by a verified purchaser
by HomeDepotCustomer
Showing 1-10 of 168 reviews