#1 Home Improvement Retailer

Internet # 203336269

Model # 848889

Store SKU # 629616

LED Open Lighted Sign with Remote Control

Apply Now
6 Months Everyday Financing** available on purchases of $299 or more. Apply Now
  • Brightly lit sign invites customers inside
  • Designed for indoor wall-mounted use
  • Plastic construction offers durable function
  • View More Details

Ask about this product

Get an answer now with AI

Magic Apron Assistant is an AI virtual assistant. By proceeding, you consent to the recording and use of your information by The Home Depot (and authorized third parties). More information

Product Details

About This Product

"Let customers know you're ready for their business with this Hillman LED Open sign. An included remote offers effortless operation as you walk in or out the door, while the generous cable length lets you place this indoor sign in a window or on a wall. Featuring brilliant LED illumination, this Hillman LED Open sign delivers increased visibility from parking lots and sidewalks."

Highlights

  • "Illuminated sign lets you open your business for customers "
  • "6-ft. cord offers flexible wall or window placement with standard outlets "
  • "Sign measures 26.19 in. W x 9.25 in. H x 2.81 in. D "
  • "Blue and red plastic construction is easy to see "
  • "Compatible with a range of uses, including restaurants, convenience stores and boutiques"
  • Return Policy

Product Information

Internet # 203336269

Model # 848889

Store SKU # 629616

Additional Resources

Shop All Hillman

Specifications

Dimensions

Product Height (in.)

9.25 in

Product Width (in.)

22.5 in

Width (in.) x Height (in.)

22.5 x 9.25

Details

Color

Multi-color

Features

Batteries Included, Flashing, Holder Included, Pre-Lit, UV Resistant

Hardware Color Family

Multi

Mounting type

Hooks

One-Sided/Two-Sided

One-sided

Sign Material

Other

Sign Type

Open/Closed Sign

Warranty / Certifications

Manufacturer Warranty

Yes limited 3 year

Questions & Answers

What is the battery size for the remote control?
ByMay 28, 2020
2 Answers | 
Answer This Question

A27 12v

By|Jun 19, 2026

    Hi, and thank you for your question. This is an obsolete Hillman product number and we do not have this information on record.

    By|Jun 9, 2020


      How do I sync the remote control
      ByJul 2, 2019
      1 Answer | 
      Answer This Question

      Hi Julie, We apologize the remote should be synced with the sign. We recommend that you return the item to to Home Depot if the remote is not working

      By|Jul 4, 2019


        How to sync the remote control. There wasn't any directions in the box.
        ByApr 26, 2017
        2 Answers | 
        Answer This Question

        I bought 3 open signs at Home Depot and they all have different remotes. I would like to have all 3 sign turned on and off by only 1 remote. How do I sync the 3 remotes?

        By|Dec 17, 2019

          There is an on/off button on side. To get in sync , trial and error.

          By|May 6, 2023


            Is it battery operated
            ByApr 13, 2017
            4 Answers | 
            Answer This Question

            No, this product is not battery operated.

            By|Dec 17, 2019

              (1)

              No

              By|Dec 17, 2019

              (1)

              Yes

              By|Jun 11, 2020

                No. You must plug it in

                By|Dec 17, 2019

                  (1)

                  Can I order a replacement remote or purchase just the remote in store?
                  ByMar 30, 2017
                  2 Answers | 
                  Answer This Question

                  where can I get a replacement remote for my open sign. it broke need another

                  By|May 5, 2023

                    Hi Hillsboro, I believe it would be best to reach out to the manufacturer, The Hillman Group for assistance. I have linked their website below with their contact information page so that you may receive the best details from their specialists. Hope this helps! Thanks for shopping Home Depot! http://www.hillmangroup.com/contact

                    By|May 22, 2017


                    The sign is not completely lighting up.
                    BySep 3, 2015
                    1 Answer | 
                    Answer This Question

                    Thank you for your recent inquiry with The Home Depot. I believe it would be best to reach out to the manufacturer for assistance. The manufacturer is The Hillman Group, their customer service department can be reached at 800-800-4900. Please contact us with any additional questions at 800-430-3376 or homedepot.com. Thank you for shopping Home Depot.

                    By|May 3, 2023

                    (1)

                    Viewing 1-6 of 6

                    Customer Reviews

                    4 out of 5

                    • 4 out of 13 reviews
                    • 89% recommend this product
                    Filter by:
                    Showing 1-10 of 13 reviews
                    Works great. Can see sign from far!
                    Works great. Can see sign from far!
                    by
                    • Verified Purchase
                    • Recommended
                    1 found this review helpful
                    Work good and bright
                    Work good and bright
                    by
                    • Verified Purchase
                    • Recommended
                    1 found this review helpful
                    One of item is missing power adapter...
                    One of item is missing power adapter
                    by
                    Response from Customer Service@HillmanOct 25, 2018
                    Hi and thank you for your feedback. We apologize that this item did not come with the power adapter. We recommend you return this back to the Home Depot for a replacement or a refund.
                    • Verified Purchase
                    Seemed fine except part of the sign doesn’t light up....
                    Seemed fine except part of the sign doesn’t light up. Like everything else you buy, junk from China
                    by
                    Response from Customer Service@HillmanOct 3, 2018
                    Hi and thank you for your recent feedback. We recommend you return the product to Home Depot for a replacement or credit.
                    • Verified Purchase
                    Works great. Easy to install . Delay feature is what I needed.
                    Works great. Easy to install . Delay feature is what I needed.
                    by
                    • Verified Purchase
                    • Recommended
                    good...
                    good
                    by
                    • Verified Purchase
                    Good
                    Good
                    by
                    • Verified Purchase
                    • Recommended
                    Great sign for the price
                    Great sign for the price
                    by
                    • Verified Purchase
                    • Recommended
                    Color & design
                    Color & design
                    by
                    • Verified Purchase
                    • Recommended
                    4 Star Review
                    Rating provided by a verified purchaser
                    by
                    • Verified Purchase
                    Showing 1-10 of 13 reviews