#1 Home Improvement Retailer

Internet # 323776462

Model # HD67536-0508D2

Store SKU # 1009048487

Touchless LED Single-Handle Pull-Down Sprayer Kitchen Faucet with Soap Dispenser in Stainless Steel

$118.92
Limit 5 per order
$139.91
Save $20.99 (15%)
Apply Now
Pay $93.92 after $25 OFF your total qualifying purchase upon opening a new card. info
Apply for a Home Depot Consumer Card
  • Reliable digital sensor technology offers hands-free use
  • Features 360° spout swivel design for convenience
  • Built to last with the Glacier Bay limited lifetime warranty
  • View More Details
icon
Free & Easy Returns In Store or Online
Return this item within 90 days of purchase. Read Return Policy

Product Details

About This Product

The Glacier Bay Touchless LED Single-Handle Pull-Down Sprayer Kitchen Faucet with Soap Dispenser in Stainless Steel is a faucet that blends innovation with style. The intuitive sensor allows hands free use of the faucet, which is ideal to reduce the spread of bacteria in the kitchen. Simply wave your hand in front of the sensor to start and stop the flow of water. The pull-down spray head features a white LED light that runs off energy generated from the flow of water. The LED provides both an aesthetically pleasing design coupled with a sensible solution for your kitchen needs. Use the LED spray head to ensure your pots and pans are spotless. Easily access your soap with the included matching soap dispenser. This faucet also features a ceramic disc cartridge and limited lifetime warranty.

Highlights

Product Information

Internet # 323776462

Model # HD67536-0508D2

Store SKU # 1009048487

Specifications

Questions & Answers

10Questions
caret
Q:I cant open the battery box to replace batteries. It wont open at all. I need help.
by|Jun 16, 2024
0 Answer
Answer This Question
caret
Q:My faucet was turning on and off by itself and then the sensor quit working. I purchased a replacement control box and installed it but the sensors and the led do not work at all? Now what?
by|Feb 15, 2024
1 Answer
Answer This Question

A:  Glacier Bay Faucet have a lifetime warranty, below is a link to the parts list and contact information. Make sure you have the same faucet before you call. https://images.thdstatic.com/catalog/pdfImages/73/7326183e-c9d0-4a0b-8aa7-0e8c5ca3a9db.pdf Mike

by|Feb 15, 2024
caret
Q:What’s the distance from the centerline of the faucet to the outer most part of the on/off handle?
by|Dec 25, 2023
1 Answer
Answer This Question

A:  Thank you. We are in the process of obtaining this information and will update when available.

by|Jan 8, 2024
    caret
    Q:How do I open the battery pack under the sink? It’s a grey box but the directions on the side don’t show what part to pull apart to get to the batteries
    by|Dec 16, 2023
    1 Answer
    Answer This Question

    A:  Thank you. With the box one, you will see the two arrows on the opposite sides on the top cap, you will squeeze those sides of the box and then pull up on the top.

    by|Dec 18, 2023
      Showing 1-4 of 10

      Customer Reviews

      3.9 out of 5

      • 3.9 out of 986 reviews
      • 56% recommend this product
      Filter by:
      Showing 1-10 of 986 reviews
      The installation was one of the easiest so far. Step by step video is included
      by
      • Verified Purchase
      Horrible pressure
      At first this faucet was working great. I loved the sensor feature. About 1 year into having it installed we noticed the water pressure started to act up. We made sure our water hoses were short and untangled. We soaked the head to get debris out but to no avail. Now it hardly releases water and I cannot use the spray feature. I think for the $200 plus I spent it is NOT WORTH IT. Get a good brand.
      by
      Response from Pegasus FaucetFeb 9, 2023
      Hello NickieB. We apologize for the issues you are having with your Touchless Kitchen Faucet. We suggest you contact the Home Depot Customer Care Department at 1-855-434-5224 and they would be glad to do some troubleshooting with you as well as provide any parts you may need, free of charge, under the faucet's limited lifetime warranty. They can be reached Monday thru Friday from 8:00 AM to 7:00 PM and Saturday from 9:00 AM to 6:00 PM EST.
        They’ve changed the sensor but still a great value
        As far as motion sensor faucets go this one is a steal for the price, we owned one of these in our old house for 7 years and loved it so much we purchased it again for our new house. The light did stop working on our old unit but we didn’t buy it for that. This newer one we bought it seems they’ve changed the way the sensor works and it’s not nearly as responsive as our old one. Overall it’s still a really good value and well built, even the soap dispenser is metal
        by
          • Recommended
          Works beautifully
          I waited 2 years for this to become available again and I love the touchless feature as well as the light. It works very well. The only negative I have is the finish on the faucet neck. After installation was complete, we discovered a flaw on the oil rubbed bronze finish that looks like the paint missed some spots. Quality control should have caught this and it's disappointing considering the price.
          by
            • Recommended
            The sensor stopped
            The sensor stopped working after I put the battery in. I don’t know how to change it to manual I had This faucet for two years is beautiful but the sensor I’m having a problem with it
            by
            Response from Pegasus FaucetSep 22, 2022
            Hello Frye. We apologize for the issues you had with your Contemporary Kitchen faucet. If there is ever an issue with this unit, we suggest you contact the Home Depot Customer Care Department at 1-855-434-5224 and they would be glad to do some troubleshooting with you as well as provide any parts you may need, free of charge, under the faucet's limited lifetime warranty. They can be reached Monday thru Friday from 8:00 AM to 7:00 PM and Saturday from 9:00 AM to 6:00 PM EST.
              Definitely worth the money!!
              This is an incredible faucet!! Easy to install looks tin my kitchen!
              by
              • Verified Purchase
              We've had this faucet installed for almost a month now....
              We've had this faucet installed for almost a month now. So far it's been great! It has all you want for (at the time I bought it) less then $250. It looks great, has great water pressure, the hose is longer than most, and the led light is very handy.
              by
              • Verified Purchase
              Beautiful- horrible motion sensor.
              Three stars because the motion sensor is terrible. When you lift the handle (and don’t use the motion sensor) it turns the water off after 4 seconds. So, we don’t use the sensor and disconnected it and just use it like a normal faucet and it works great and looks beautiful. It does hide our hard water spots and the hose is wonderful. Only complaint is that the motion sensor is terrible.
              by
              Response from Pegasus FaucetApr 12, 2022
              Hello Regan. We appreciate the feedback you provided to us. We strive for high customer review ratings and since you gave the product a three-star rating, we wanted to let you know that this comes with a Limited Lifetime Warranty and the Home Depot Customer Service Center would be happy to do any troubleshooting as well as provide any replacement parts that you might need, free of charge, under the warranty. Please give them a call and they would be happy to assist you with any issues or concerns you might have. They can be reached at 1-855-434-5224 Monday thru Friday from 8:00 AM to 7:00 PM and Saturday from 9:00 AM to 6:00 PM EST.
              • Verified Purchase
              • Recommended
              don't waste your money
              after installation, the sensor control box leaks and the spray handle will not stay up.
              by
              Response from Pegasus FaucetMar 8, 2022
              Hello Grandgk. We apologize for the issues you are having with your Touchless Kitchen faucet. We suggest you contact the Home Depot Customer Care Department at 1-855-434-5224 and they would be glad to do some troubleshooting with you as well as provide any parts you may need, free of charge, under the faucet's limited lifetime warranty. They can be reached Monday thru Friday from 8:00 AM to 7:00 PM and Saturday from 9:00 AM to 6:00 PM EST.
                Squeals Like Most
                Easy installation! But that happiness was short-lived when it started yelling at us on Day 2. The part that diverts water to make the light come on doesn’t sit right and then comes this unlovely high-pitched screeching. After we called, customer service said to take the entire faucet back. Hubby was unwilling to do that. Instead, he removed the water diverter. It now works without the squeal, so now we’re just waiting for the occurrence of one of the other many issues listed in these reviews.
                by
                Response from Pegasus FaucetFeb 28, 2022
                Hello HomeDepotCustomer. We apologize for the issues you are having with your Touchless Kitchen Faucet. Since we do not know what Customer Service Center you called, we wanted to let you know that there are two options for getting parts and assistance with your faucet. You can call the Home Depot Proprietary Brands Call Center at 1-855-434-5224 or you can contact the manufacturer’s Warranty Call Center at 1-877-580-5682 and they can assist you with getting a new sprayer head, free of charge, under the Warranty. Both Call Centers can be reached Monday thru Friday from 8:00 AM to 7:00 PM and Saturday from 9:00 AM to 6:00 PM EST.
                  Showing 1-10 of 986 reviews

                  Get 10% off your purchase

                  Sign up for emails & save 10% on select home decor. Valid on select items.