Internet #312098390

Model #61320

Store SKU #1005023420

Home Bar 21 in. Espresso Cabinet Set (7-Piece)

$239999

Product Overview

Make the most of any space with the Home Bar Series 21 in. cabinetry. These cabinets combine its sleek size with functionality. The Short Wall Display Cabinet includes 2 adjustable tempered glass shelves that provide a versatile display space. An essential accent piece in any room, these cabinets are built with a solid plywood core, with full-extension drawers. Soft-close hinges prevents slamming and protect your valuables. The Home Bar Series 21 in. cabinetry is available in a variety of colors to suit any room in your home with a stain-resistant melamine finish to protect from scratches and spills. Nickel-plated handles feature simple lines and subtle details that accent the classic shaker-style doors and drawers. For effortless entertaining and intelligent storage, the Home Bar Series 21 in. cabinetry serve as an accent piece, with everyday practicality.
  • Set includes: 1x espresso 21 in., 3-drawer cabinet, 1x espresso 21 in. wall rack, 1x espresso 21 in. display cabinet, 1x espresso 21 in., 2-door cabinet, 2x espresso 21 in. short wall, 1x espresso 63 in. top
  • Height-adjustable shelves
  • Easy-to-install
  • Soft-close hardware
  • Easy-to-clean and resists staining
  • Available in a variety of colors that feature a subtle, wood-grain texture
  • Built with a solid plywood core
  • Classic shaker-style door design
  • Short wall display cabinet includes 2 adjustable tempered glass shelves
  • Nickel-plated handles
  • Dimensions: 63 in. W x 22 in. D x 85 in. H

Info & Guides

You will need Adobe® Acrobat® Reader to view PDF documents. Download a free copy from the Adobe Web site.

Specifications

Dimensions

Product Depth (in.)
22 in
Product Height (in.)
85 in
Product Width (in.)
63 in

Details

Assembly Required
Assembly Required
Color Family
Brown
Color/Finish
Espresso
Features
Adjustable Shelves,Drawers,Stemware Holder
Finish Family
Natural
Frame Material
Wood
Number of Shelves
8
Product Weight (lb.)
360.4 lb
Returnable
180-Day
Style
Classic,Modern
Top Material
Wood
Total Items Accommodated
7
Wine Storage Type
Wine Cabinet

Warranty / Certifications

Manufacturer Warranty
Limited Lifetime

Questions & Answers

5Questions6Answers

Do you sell only top cabinet separately?

Asked by MC September 30, 2020
1
Answer

Thank you for your inquiry. Unfortunately, we are unable to find the upper cabinet on the Home Depot website. Hence we would request you to please reach out to Home Depot directly to inquire about this. Please do not hesitate to reach out to our customer service team at 1-877-306-8930 (Option 1) If you need any further assistance

Can you add a small sink for this?

Asked by criven August 22, 2020
1
Answer

Thank you for your inquiry. We do not recommend making any modifications or cutting the cabinet, as this would void the warranty.

Can you put a sink in this cabinet?

Asked by David April 8, 2020
2
Answers

Hello David, Thank you for your inquiry. Yes, you can use the sink on 2-Door Cabinet as per its dimension 24.41in. L x 24.41in. W x 37.2in. H to fir properly on it. You would need to customize the cabinet by cutting the top in order to place the sink, however, this will void the warranty of the product. If you need any assistance, feel free to reach out to us on our customer service line at 1-877-306-8930 option 1 and we will be happy to assist you with any concerns.

do you offer assembly of this item?

Asked by Lucy February 27, 2020
1
Answer

Thank you for your inquiry. Please reach out to Home Depot directly to enquire about the assembly service. However, the assembly is very straight forward, you can refer to the install using the link below https://images.homedepot-static.com/catalog/pdfImages/41/41fb77c8-d324-4276-ae8e-360e666a64a1.pdf

Is there a display center somewhere to see these in person before ordering?

Asked by Bartender February 9, 2020
1
Answer

Thank you for your inquiry. We do not have showrooms as we are strictly e-commerce. The look of our products are the same as what you see in our videos. If you were not satisfied with the product, our return policy is flexible, as long as you have the original packing and the pallets the cabinets were shipped on. For more information on the return's policy, please reach out to Home Depot directly.

Customer Reviews

  • 7 Customer Reviews
  • 4.6 out of 5 stars overall
100% of customers recommended.
Overall Ratings
5star-icon(4)
4star-icon(3)
3star-icon(0)
2star-icon(0)
1star-icon(0)
Sort By:
Love it!
Customer review from shopnewage.com logo
Had my carpenter install it. It’s adorable in our basement. Adding a bar sink, quartz counter top and it will be a nice mini kitchen there w a microwave.
Was this helpful?
0
0
Response from SupportApril 13, 2020
Hello, Thank you for taking the time to share your positive feedback in regards to our 21in. Home Bar set. We are happy to hear you are enjoying your purchase. We look forward to your continued business with NewAge Products!
Great bar!
Customer review from shopnewage.com logo
Looks and functions great! Like the soft close drawers and the glass cabinets. The angled shelves for the liquor/wine display could be stronger as they are made of plastic. Decided to leave the middle cabinet out and get a beverage fridge.
Was this helpful?
0
0
Response from SupportJuly 2, 2019
Thank you for your positive feedback and for sharing a picture of your setup. We hope you continue to enjoy your Home Bar!
They are nice cabinets. They seem sturdy and made...
They are nice cabinets. They seem sturdy and made well.
Was this helpful?
1
0
Response from NewAge Products ExpertJune 1, 2020
Thank you for taking the time to share your positive feedback, we hope you enjoy your purchase! newageproduct
Customer review from shopnewage.com logo
Was this helpful?
0
0
Response from SupportApril 14, 2020
Hello, Thank you for your inquiry. Thank you for taking the time to share your positive feedback, we hope you continue to enjoy your NewAge Products. We look forward to your continued business with NewAge Products!
Exactly what we were looking for!
Customer review from shopnewage.com logo
I purchased this 7 piece cabinet set to use as a coffee/ wine bar for my wife. We created a nice eating area to go with our cozy fireplace. This set is great! The cabinets were easy to install. They arrived just as stated. The packaging was like nothing I have ever seen before. There is absolutely minimal chance anything could be damaged which was a huge plus. The only reason for the 4 stars instead of 5 is the counter top. Though it is easy to wipe clean, a white counter top is not desirable to us. This is just a preference. For what we paid, everything is as we hoped. Would highly recommend this company and product!!
Was this helpful?
0
0
Response from SupportJanuary 27, 2020
We appreciate you taking the time to share your feedback, we are sorry to hear you were not satisfied with the color of your top. If you have any questions or concerns please do not hesitate to reach out to us at 1-877-306-8930
It's beautiful
Customer review from shopnewage.com logo
I'm very happy with the product. It's beautiful. I did have some issues with delivery. I was shipped two boxes short. It took a month to finally get it corrected. However, to make up for their mistake, the have me 4 free lights for my inconvenience. I would order from then again.
Was this helpful?
0
0
Response from SupportOctober 7, 2019
Hello Kathleen, Thank you for taking the time to share your positive feedback in regards to our Home Bar Cabinets. We apologize that you had inconvenience due to carrier and missing items. However, we are glad that your concern has been addressed. Please reach out to our customer service line at 1-877-306-8930 option 1 and we will be happy to assist you with any concerns.
AMAZING!
Customer review from shopnewage.com logo
This bar is a really good set for someone who does not want to get it custom built, which by the way is way more expensive, but still remain constant with the quality and finish. Loved it! I ordered this, and it came literally with in the week, through two very reliable people, who dropped it off right in my garage. The product itself is sturdy, reliable, its not plastic, love the glass feature, my bottles look amazing sitting in there and drawers are very spacious. Over all I am very happy to have purchased this product.
Was this helpful?
0
0
Response from SupportAugust 26, 2019
Thank you for taking the time to share your positive feedback in regards to our Home Bar series cabinets. We're glad to know that the product meets your expectations.
Review this Product
Share your thoughts with other customers