#1 Home Improvement Retailer

Customer Reviews for Hampton Bay Hampton 24 in. W x 12 in. D x 30 in. H Assembled Diagonal Corner Wall Kitchen Cabinet in Satin White

Internet #100547032

Model #KWD2430-SW

Store SKU #600154

  • Get started sooner with online orders shipping in 1 day
  • Installs in a 24" x 24" wall area and features 1 fixed shelf
  • Hampton White kitchen cabinets can brighten any kitchen design

Customer Reviews

  • 3.7
    out of 376 reviews
  • 63% recommend this product
Filter by:
Showing 1-30 of 376 reviews
by
    The bottom of the cabinet in places is mangled. We need to get the trim syrip to cover it.
    by
    Response from Hampton Bay Customer CareSep 14, 2023
    We are very sorry for the damages and assembly issues you encountered. While it was not ideal, we hope you know your Hampton Bay Customer Care Team is here for you when needed. We can be reached at (888) 578-4009 or homeproducts_cc@woodmark.com. Thank you for selecting us as your cabinet choice, and we wish you all the best. HamptonBayRSI
    • Verified Purchase
    by
    • Verified Purchase
    by
    • Verified Purchase
    I wanted to put my shelf right where the staples plastic was on the inside.
    by
    Response from Hampton Bay Customer CareAug 28, 2023
    We are thrilled you love your new Hampton Bay cabinet, Stormy! We hope you continue to enjoy your beautifully updated space, and we wish you nothing but the best moving forward. HamptonBayRSI
    • Verified Purchase
    These things have horrible quality control. Yes they’re cheap but you get what you pay for in this case. Step 1 of this process is checking to make sure the cabinets aren’t beat to hell by everyone who has ever handled them. If I could do this over I’d spend the extra money on something else.
    by
    Response from Hampton Bay Customer CareAug 28, 2023
    We are so sorry to hear you had a difficult time with your new Hampton Bay cabinetry order, Burt. We want to learn more and assist where we can during this time. We ask that you please reach out to our Customer Care Team at (888) 578-4009 to review your options. We hope to hear from you soon, and please have a good day. HamptonBayRSI
    • Verified Purchase
    by
    • Verified Purchase
    Good quality good value
    by
    Response from Hampton Bay Customer CareAug 17, 2023
    We are thankful you incorporated our Hampton Bay cabinet into your project! We hope you continue to adore that beautiful design and look, and please take care. HamptonBayRSI
    • Verified Purchase
    by
    • Verified Purchase
    Love my new cabinet. It works out great for more storage. It fits well in the corner against other cabinets.
    by
    Response from Hampton Bay Customer CareAug 10, 2023
    We are thrilled to hear this stunning Hampton Bay cabinet was the perfect choice for you and your project! Thank you for making us a part of your space, and please take care. HamptonBayRSI
    • Verified Purchase
    I'm a bit disappointed in the build quality
    by
    Response from Hampton Bay Customer CareAug 3, 2023
    We are so sorry to hear this, and we would love to know more about what you saw with your order. Please connect with our Customer Care Team at (888) 578-4009 or via email at homeproducts_cc@woodmark.com to discuss your options. Thank you for making Hampton Bay your cabinetry choice, and we hope to hear from you soon. HamptonBayRSI
    • Verified Purchase
    Curbside
    Jordan was amazing and fast pick up most likely will pick up again
    by
    Response from Hampton Bay Customer CareJul 31, 2023
    What a great shoutout! We appreciate your review, and we hope you continue to adore your new space for a very long time. Please take care, and have a wonderful rest of your day. HamptonBayRSI
      • Recommended
      by
      • Verified Purchase
      Still missing inside shelves
      by
      Response from Hampton Bay Customer CareJul 27, 2023
      We appreciate you letting us know about this, Francine. Please reach out to our Customer Care Team to send those missing parts to you as soon as possible. We can be reached at (888) 578-4009 and are eager to discuss your options. We hope you have a great day, and please take care. HamptonBayRSI
      • Verified Purchase
      by
      • Verified Purchase
      Looks nice. The problem with it is it doesn't have a full back corner to it to attach it to the wall. Couldn't get a stud and had to attach to the 2 side cabinets and hope it doesn't get overloaded.
      by
      Response from Hampton Bay Customer CareJul 14, 2023
      Thank you for sending this over to us, Charles. We want to assist in what you see, and we ask that you please reach out to our Customer Care Team to discuss your options. We can be reached at (888) 578-4009, and we look forward to hearing from you. HamptonBayRSI
      • Verified Purchase
      by
      • Verified Purchase
      by
      • Verified Purchase
      While these cabinets offer a very good appearance after installation,...
      While these cabinets offer a very good appearance after installation, the build quality is severly lacking. Lot's of minor issues that should have been caught by quality control. Shipping packaging is also severely lacking and resulted in cabinets having to be returned and re-ordered. If you have projects with deadlines make sure you order the cabinets with significant lead time to allow for returns/re-orders.
      by
      Response from Hampton Bay Customer CareJun 9, 2023
      We are sorry to hear you were disappointed with your new cabinet. If you have any Limited Lifetime Warranty concerns, please contact our Customer Care Team at (888) 578-4009 or homeproducts_cc@woodmark.com. We are always happy to help where we can, and we hope you have a good rest of your day. HamptonBayRSI
      • Verified Purchase
      Very glad that I am buying Hampton Bay products...
      Very glad that I am buying Hampton Bay products
      by
      Response from Hampton Bay Customer CareJun 7, 2023
      Thank you so much for reaching out to us about your new Hampton Bay Cabinetry order. We love knowing you are enjoying your new space, and we hope you continue to for many years to come. We appreciate your purchase, and please have a great day. HamptonBayRSI
      • Verified Purchase
      by
      • Verified Purchase
      by
      • Verified Purchase
      The whole company is messed up. I've been waiting on...
      The whole company is messed up. I've been waiting on a vanity and wall cabinet. I will never use home depot again
      by
      Response from Hampton Bay Customer CareApr 10, 2023
      We are so sorry for the concerns you are encountering. We want to gather more information on what's happening, and we ask that you please connect with our Customer Care Team at (888) 578-4009. We hope to hear from you soon, and we appreciate you letting us be a part of your project. HamptonBayRSI
      • Verified Purchase
      Happy Customer with Kitchen Corner Storage
      Color matches our kitchen and is well built. Please include in box directions or on-line description that the two shelves are at the top and bottom of the box it comes in. Thanks!
      by
      Response from Hampton Bay Customer CareApr 4, 2023
      We love a great color match! We take customer feedback seriously, and we really appreciate your suggestion. For additional questions or assistance, please contact our Customer Care Team at (888) 578-4009. We hope you continue to enjoy your new kitchen and that newly added space! HamptonBayRSI
      • Verified Purchase
      by
      • Verified Purchase
      by
      • Verified Purchase
      Replacement of a broken door on cabinet was taken care...
      Replacement of a broken door on cabinet was taken care of very timely. Cabinet installed easily and look very good. Very pleased
      by
      Response from Hampton Bay Customer CareMar 30, 2023
      We are thrilled you received awesome customer service and could get that replacement swiftly. We appreciate you choosing Hampton Bay to be a part of your home, and we wish you nothing but the best. HamptonBayRSI
      • Verified Purchase
      by
      • Verified Purchase
      by
      • Verified Purchase
      by
      • Verified Purchase
      Showing 1-30 of 376 reviews

      Frequently Bought Together

      +
      +
      Price:
      $23900